Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
!! U W A G A !! To jest archiwalna strona Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy
Herb  !! U W A G A !!   To jest archiwalna strona Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy

Wtorek 30.05.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Wiadomości


Na stronach Biuletynu znajdują sie kompletne opisy załatwiania spraw w Urzędzie Gminy. Można zapoznać się z wymaganymi dokumentami i opłatami, trybem załatwiania spraw oraz pobrac właściwe wnioski.


Większość informacji zamieszczonych w BIP wyświetlana jest za pomocą okien POPUP . Proszę dostosować swoją przeglądarkę internetową !


Do odczytania większości dokumentów  zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej niezbędne jest oprogramowanie
Adobe Acrobat Reader .  (pobierz)

 


WAŻNA INFORMACJA DOT. ROZPATRYWANYCH SPRAW

 

Szanowni Państwo!

Już od początku 2004 roku informacje o Państwa pismach kierowanych do urzędu znajdą się w BIP-ie.

Dołożyliśmy nową podkategorię „Moja sprawa” w kategorii „Załatwianie spraw w Urzędzie”.

Po podaniu identyfikatorów pisma, którymi dla osoby fizycznej są:

-         numer PESEL lub

-         numer Dowodu Osobistego lub

-         numer pisma według dziennika korespondencji przychodzącej;

a dla osoby prawnej:

-         numer NIP lub

-         numer REGON lub

-         numer pisma według dziennika korespondencji przychodzącej;

znajdziecie Państwo podstawowe informacje o swoim piśmie. Są to między innymi:

-         numer pisma według dziennika korespondencji przychodzącej;

-         data wpływu pisma do urzędu;

-         nazwa Referatu, do którego pismo zostało skierowane;

-         planowany termin załatwienia pisma;

-         stan pisma (w trakcie, załatwione);

-         data załatwienia pisma.

Nie musicie – Szanowni Interesanci – już chodzić do urzędu ani dzwonić, żeby dowiedzieć się, czy na Wasze pismo przygotowano  odpowiedź.

Jeśli chcecie Państwo śledzić swoje pismo w BIP-ie dopiszcie numer PESEL lub numer dowodu osobistego. Tylko tak odnajdziecie swoje pismo.

Jeśli nie znacie Państwo numeru pisma, możecie go uzyskać poprzez podanie w podkategorii „Moja sprawa” jako kryterium wyszukiwania np. numeru PESEL, wówczas system wyszuka wszystkie sprawy w urzędzie, dla zidentyfikowanego po PESEL-u interesanta.

Wszystkie wyszukane sprawy będą wyświetlane z podaniem numeru pisma oraz daty jego utworzenia.

Po zapoznaniu się ze szczegółami danej sprawy (a przede wszystkim z informacją który referat zajmuje się naszą sprawą) możemy w podkategorii „Kolejność załatwiania spraw” odnaleźć właściwy Referat i sprawdzić, znając numer swojego pisma, w jakiej kolejności jest załatwiana nasza sparwa.

UWAGA!!

W POCZĄTKOWEJ FAZIE WDRAZANIA NINIEJSZEGO SYSTEMU (Z UWAGI NA PROBLEMY TECHNICZNE I PROCEDURALNE) BĘDĄ ZAMIESZCZANE W SYSTEMIE TYLKO TE SPRAWY, KTÓRYCH WNIOSKODAWCA WYRAŹNIE ZAZNACZY TO W SWOIM WNIOSKU I PODA NIEZBĘDNE W/W INFORMACJE

 

 

Wytworzył:
Bożena Jastrzębowska, Piotr Szempliński
Udostępnił:
Piotr Szempliński
(2004-06-01 09:23:24)
Ostatnio zmodyfikował:
Piotr Szempliński
(2004-08-20 08:42:51)
 
 
ilość odwiedzin: 675738

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X